Teamkoordinator til Varemodtagelse, Lager, Forsendelse og NG

Vil du være med til at skabe struktur, sikre høj kvalitet og optimere logistikken i en virksomhed i vækst? Har du erfaring med lager- og logistikarbejde – og lyst til at tage ansvar for koordinering og daglig drift? Så er det måske dig, vi leder efter som vores nye Teamkoordinator.

Vil du være med til at skabe struktur, sikre høj kvalitet og optimere logistikken i en virksomhed i vækst? Har du erfaring med lager- og logistikarbejde – og lyst til at tage ansvar for koordinering og daglig drift? Så er det måske dig, vi leder efter som vores nye Teamkoordinator.

Om stillingen

Som Teamkoordinator får du en central rolle i vores organisation. Du har det daglige ansvar for at koordinere opgaver og ressourcer i varemodtagelse, lager, forsendelse og NG. Du sikrer, at vi arbejder effektivt, struktureret og med høj kvalitet, så vi kan levere på et højt serviceniveau til både kunder og interne afdelinger.

Du bliver bindeleddet mellem lagerpersonalet, ledelsen og øvrige afdelinger – og får en vigtig rolle i at motivere, vejlede og udvikle teamet.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Planlægning og koordinering af indgående og udgående leverancer.
  • Sikring af korrekt registrering, kontrol og mærkning af varer.
  • Overvågning og optimering af lagerbeholdning og lagerplads.
  • Koordinering og deltagelse i pakning, forsendelse og varemodtagelse.
  • Planlægning og koordinering af opgaver i NG produktion.
  • Drive forbedringsprojekter inden for logistik og lagerstyring.
  • Træning og motivation af medarbejdere i teamet.

Om dig

Vi forestiller os, at du har erfaring med lager- og logistikarbejde, gerne fra en koordinerende rolle. Du er struktureret, kvalitetsbevidst og trives med at tage ansvar i en travl hverdag.

Derudover ser vi gerne, at du har:

  • Kendskab til ERP 365 og lagersystemer.
  • Stærke organisatoriske evner og blik for detaljer.
  • Gode kommunikationsevner på både dansk og engelsk.
  • Evne til at motivere og lede et team.
  • Truckkort – ikke et krav, men en fordel.

Personligt er du proaktiv, løsningsorienteret og stabil – og du formår at bevare overblikket, også når der er travlt.

Vi tilbyder

Et spændende job med udfordringer i en dynamisk virksomhed i vækst, god løn, attraktive personalegoder og ordnede forhold. Hvis du finder ovenstående interessant og har lyst til at arbejde i et uhøjtideligt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger, er du meget velkommen til at sende en ansøgning med CV på e-mail til: HR@bj-gear.com

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Vi ønsker tiltrædelse hurtigst muligt og afholder løbende samtaler.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Fabrikschef Klaus Hansen på T: 40283382. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Vi glæder os til at høre fra dig!

________________________________________________________________________________________________________________________________

BJ-Gear A/S er beliggende i attraktive lokaler i Skanderborg, tæt på motorvejen. Som ansat vil du være en del af en organisation drevet af en engageret topledelse, og hvor der er høj anciennitet blandt de omkring 110 ansatte. Virksomheden servicerer både store OEM-kunder og mindre maskinbyggere og står som en førende virksomhed inden for udvikling, produktion og levering af transmissionsløsninger.

Virksomheden råder over et bredt program af egenproducerede gear og aktuatorer af høj kvalitet og med stor driftssikkerhed. Med udgangspunkt i egne gennemprøvede produkter, udvikler vi løbende tilpassede produkter og specialprodukter i et tæt samarbejde med vores kunder.

Du kan læse mere om virksomheden på: www.bj-gear.com

BJ-Gear som arbejdsplads

Vil du vide mere om, hvordan vi har det hos BJ-Gear? Hvad vi laver, og hvad BJ-Gear tilbyder sine medarbejdere?

 

Læs mere CTA

Illustration af samlede hænder